Fitbit en Adidas
Van Fitbit hadden we de zet om samen te werken met een groot sportmerk wel verwacht. Het heeft in het verleden al vaker samengewerkt met grote merken, zoals Tory Burch en designers als Public School. Op die manier probeert het zijn wearables aantrekkelijker te maken voor een breed publiek. Een samenwerking met een groot sportmerk was er echter nog niet.
Voor Adidas lag een dergelijke samenwerking ook in lijn der verwachtingen. Het bedrijf kondigde enige tijd geleden aan niet meer helemaal zelf een GPS-horloge te zullen maken, maar sloot samenwerkingen niet uit. Daarom was dit soort samenwerking wel te verwachten.
Fitbit Ionic
Het gisteren gepresenteerde horloge is het eerste smartwatch van het bedrijf. Het heeft onder meer een ingebouwde GPS, hartslagmonitor, zwemtracker en kan vier dagen werken zonder opnieuw opgeladen te hoeven worden.
Hoe duur de Ionic Adidas edition zal worden of wanneer die precies gelanceerd wordt is niet bekend. Wel verwachten we dat het apparaat vroeg in het jaar gelanceerd wordt, dat past bij eerdere presentaties van het merk.
Laat een reactie achter
Reacties (0)