Samsung zet Galaxy Tab S amoled-tablet tegenover iPad Air in commercials

12 juli 2014 1 Minuut 1 Reacties
Samsung-Galaxy-Tab-S-review-design-3

Na onder meer een app en een demonstratievideo heeft Samsung nu ook twee commercials voor de Galaxy Tab S tablets online gezet.

Sinds begin deze maand liggen er twee nieuwe tablets van Samsung in de Nederlandse winkels; de Galaxy Tab S tablets met amoled-display. Samsung doet er alles aan om consumenten van de kwaliteit van deze modellen te overtuigen. Na onder meer een app en een demonstratievideo heeft de Koreaanse fabrikant nu ook twee commercials voor de tablets online gezet.

Wat Samsung tot op heden in veel commercials gedaan heeft is aantonen waarom de tablets van het bedrijf beter zijn dan een iPad, de belangrijkste concurrent. Het is natuurlijk nogal eenzijdig en overdreven maar ook in onderstaande commercials valt Samsung Apple’s iPad weer aan. Deze keer wordt de tablet van Apple echter niet genoemd maar we zien allemaal dat het om een iPad gaat.

Samsung zet in de nieuwe commercials in op het display en de mogelijkheid tot multitasken. De Galaxy Tab S tablets zijn voorzien van een amoled-display, wat onder meer voor een extreem hoog contrast moet zorgen. Multitasken is mogelijk door het scherm onder te verdelen in meerdere vensters en zo meerdere apps tegelijkertijd open te hebben.

De Samsung Galaxy Tab S 8.4 en Samsung Galaxy Tab S 10.5 zijn reeds in Nederland te koop voor een adviesprijs van respectievelijk 399 euro en 499 euro. Onze ervaringen met de tablets vind je in de Galaxy Tab S 10.5 review.

Reacties (1)