Plex lanceert eigen streamingdienst met advertenties

04 december 2019 1 Minuut 3 Reacties
plex-tvos

Plex heeft bekendgemaakt dat zijn eigen videostreamingdienst nu wereldwijd beschikbaar is en wordt aangedreven door advertenties. Dat betekent dat je honderden uren aan content voor niets kunt bekijken, maar je af en toe wel reclame voorbij ziet komen.

Eigen videostreamingdienst van Plex

Vanaf nu is wereldwijd de eigen videostreamingdienst van Plex beschikbaar, via de apps die je al gebruikt op platformen naar keuze. De dienst geeft je toegang tot duizenden films, cult classics, documentaires, populaire televisieseries en nog veel meer. Al die content is op bijna elk apparaat te bekijken en het enige wat je daarvoor hoeft te doen is advertenties accepteren. Voor de rest is de dienst gratis en betaal je geen maandbedrag. Verwacht content van onder meer Metro Goldwyn Mayer (MGM), Warner Bros., Lionsgate en Legendary.

Titels die je kunt verwachten zijn onder meer vil Dead 1 en 2, The Terminator, Dolphin Boy, Deadmau5: Live @ Earl’s Court, en Taylor Swift: Just for You. Om toegang te krijgen tot de content ga je naar de website van Plex, waar je een gratis account aan kunt maken. Vervolgens download je de app op een apparaat naar keuze (zoals een Roku, Apple TV, Android TV, smart-tv’s, Android, iOS, Xbox, PlayStation, Amazon Fire TV en meer en kun je direct beginnen met kijken. De dienst belooft kijkers niet te overladen met advertenties.

Reacties (3)