Skytec wil van het hoofdkantoor in Beieren het kloppende hart voor onderzoek en ontwikkeling maken, en het bedrijf pakt het meteen goed aan. In 2020 worden namelijk meteen al enkele bijzondere tv- en audionieuwigheden onthuld op de grootste vakbeurs voor consumentenelektronica ter wereld: IFA in Berlijn. Tijdens het Mobile World Congress te Barcelona lanceert het merk ook weer zijn gloednieuwe productcategorie: smartphones. Skytec kijkt er naar eigen zeggen naar uit om actief te worden in deze uitdagende sector met veel concurrentie.
Vanuit het hoofdkantoor in Kronach zegt CEO Vladislav Khabliev het als volgt:
We zijn verheugd dat we een nieuw hoofdstuk in het succesverhaal van Loewe kunnen schrijven en dat we het merk internationaal naar een hoger niveau kunnen tillen in hetsegment van luxueuze, stijlvolle consumentenelektronica. Loewe is het merk bij uitstek voor consumenten die waarde hechten aan een kenmerkende stijl met een iconisch, tijdloos design. Deze filosofie willen we in samenwerking met luxe designlabels en premium automerken verder uitwerken. Daarbij is synergie met het verleden en de toekomst cruciaal. Loewe slaagt erin om traditionele materialen naadloos in moderne producten met de meest geavanceerde technologie te verwerken.
Gevestigde merken een nieuw elan geven, daar is Skytec enorm goed in. Denk maar aan Blaupunkt en Sharp. Dankzij onze geslaagde projecten uit het verleden en onze expertise wordt Loewe ongetwijfeld Skytecs nieuwste succesverhaal. We gaan ervoor op lange termijn, met speciale strategische teams en deskundige medewerkers. Met internationale, duurzame partners, slimme investeringen en decennia aan ervaring is het succes van deze overname gegarandeerd. We hebben grootse plannen en kunnen niet wachten om ze uit te voeren.
Reacties (5)