Maak kans op een herQs Blaze of Yaber T2 Plus Keith Haring limited edition

24 mei 2025 4 Minuten 0 Reacties
herQs Blaze 20

Deze maand hebben we bij FWD Magazine niet één, maar twee prijzen te geef! Wil je graag op vakantie een film meepikken op groot formaat, zelfs op de camping? Dan is de Yaber T2 Plus Keith Haring limited edition draagbare projector misschien wel de prijs die je kan verleiden. Maar gezelligheid troef ook bij onze tweede prijs, de herQs Blaze. Dit is een slimme vuurkorf die je met heel het gezin of vrienden laat genieten van een knus vuurtje… maar zonder dat je in een dikke rookwolk moet zitten. Zin in een van die twee prachtige prijzen? Doe dan zeker mee en maakt kans op de Yaber of herQs!

Neen, de Yaber T2 Plus Keith Haring limited edition is geen grote, lompe projector voor op kantoor. Deze hippe LCD-projector met handig handvat ziet er mooi uit én produceert prachtige Full HD-beelden op een doek of muur. Geen stopcontact? Geen probleem, de batterij gaat 2,5 uur mee. Net genoeg voor een volledige Hollywood-film! Geluid? Dankzij een ingebouwde oplossing van JBL krijg je films en games machtig aangeleverd. Je kunt de T2 Plus trouwens ook gebruiken als Bluetooth-speaker, en dat voor 18 uur lang. De Smart TV dongle maakt het afspelen van video makkelijk. Gebruik gewoon je vertrouwde streamingdienstapp of stream over Chromecast.

De Blaze van herQs mag je gerust een slim idee noemen. Wat is meestal het probleem bij vuurkorven? De rook natuurlijk. Iedereen wil wel gezellig keuvelen rond een knetterend vuurtje, maar de bijhorende rookontwikkeling is een serieus minpunt. Kleding dat achteraf ruikt of het naar adem happen.. dat vindt niemand leuk. De Blaze maakt er allemaal komaf mee, door een design dat vertrouwt op het principe van secundaire verbranding. Hierdoor krijg je een romantische sfeer, zowel met mooie vlammen als de stralingswarmte die het ’s avonds laat nog gezellig maakt. Maar dan zonder lastige rook. Klinkt goed? Lees dan zeker de review in dit nummer, en doe vooral mee met de wedstrijd!

Prijsvraag


    Mensen houden van tuinen en dat al eeuwenlang. Zelfs in de verre Oudheid werden er perkjes en tuintjes aangelegd. Het bekendste voorbeeld uit de oudheid en een echt wereldwonder waren de hangende tuinen van… welke Mesopotamische stad?


    Nieuwsbrieven




    Wedstrijdreglement

    Hieronder vind je de actievoorwaarden en spelregels die gelden voor alle prijsvragen van 360 Publishing  B.V. Lees ze goed door en je bent volledig op de hoogte van de regels die gelden.

    Actievoorwaarden en spelregels prijsvragen.
    1. Prijsvragen worden uitgeschreven door 360 Publishing B.V. gevestigd te Beuningen. Op prijsvragen zijn deze actievoorwaarden van toepassing.
    2. Deelname aan prijsvragen is gratis. Deelname vindt plaats wanneer u een email heeft gestuurd met de gevraagde gegevens of, indien van toepassing, een inschrijfformulier hebt ingevuld. Vanaf dat moment maakt u kans om te winnen.
    3. Iedere deelnemer kan maximaal één keer deelnemen aan een prijsvraag.
    4. Deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie bij de deelname aan een prijsvraag.
    5. Deelnemers dienen de Reclame Code Social Media na te leven.
    6. De looptijd van de prijsvraag staat aangegeven in de beschrijving van de prijsvraag.
    7. Om deel te mogen nemen, moet een deelnemer een minimumleeftijd hebben van 16 jaar en woonachtig zijn in Nederland of België. Alle andere deelnemers zijn uitgesloten van deelname.
    8. De trekking van de winnaar geschiedt willekeurig en op onpartijdige wijze.
    9. Winnaars worden binnen 5 werkdagen na sluiten van een prijsvraag persoonlijk geïnformeerd via het emailadres waarmee aan de actie is deelgenomen.
    10. 360 Publishing B.V. kan, naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving, deze actievoorwaarden gedurende de actielooptijd wijzigen of aanpassen, dan wel zonder opgave van reden de prijsvraag wijzigen of aanpassen tenzij dit tot nadeel van de deelnemer leidt.
    11. Over uitslagen wordt niet gecorrespondeerd.
    12. Prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen.
    13. Indien kansspelbelasting moet worden betaald, zal 360 Publishing B.V. hiervoor zorg dragen.
    14. Medewerkers van 360 Publishing B.V. zijn uitgesloten van deelname.
    15. De persoonsgegevens die in het kader van prijsvragen worden verkregen, worden alleen gebruikt door 360 Publishing B.V. en de partij/merk waar 360 Publishing B.V. in de prijsvraag mee samen werkt voor de desbetreffende actie en worden niet verstrekt aan derden.
    16. In de gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien zal een besluit worden genomen door 360 Publishing B.V.
    17. 360 Publishing B.V. handelt met haar acties in overeenstemming met de Gedragscode Promotionele Kansspelen van 1 januari 2014.
    18. Op deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
    19. Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden kunnen worden uitgesloten van deelname.
    20. Voor vragen en/of klachten kan contact opgenomen worden met de 360 Publishing B.V. per e-mail via ons contactformulier. U ontvangt zo snel als mogelijk via e-mail een reactie.

    Voor het gebruik van persoonlijke data door ons en derden verwijzen we graag naar ons privacybeleid.

    Reacties (0)