Galaxy S8 vaker op voorhand besteld dan Galaxy S7
Samsung heeft laten weten dat de Samsung Galaxy S8 in de pre-order-periode, een periode waarin je een toestel op voorhand kunt bestellen zodat je hem eerder in huis hebt, beter heeft gepresteerd dan de populaire Galaxy S7. In totaal gaat het om een verschil van dertig procent tussen beide toestellen. Dat is een opmerkelijke prestatie, aangezien Samsung natuurlijk wat goed te maken had na het debacle met de Galaxy Note 7. Dat apparaat had allerlei problemen waardoor er mensen gewond zijn geraakt — maar het vertrouwen is dus niet weg.
De directeur van Samsung Amerika, Tim Baxter, heeft in een reactie laten weten dat dit komt doordat het bedrijf zich wederom op innovatie en diensten heeft gericht. De Galaxy S8 en Galaxy S8+ zijn het resultaat van die inzet en de markt reageert daar dus op door het toestel massaal op voorhand te bestellen. Wel zijn er al problemen opgedoken met de Galaxy S8: zo zouden sommige modellen last hebben van een rode gloed op het scherm. Maar Samsung laat weten dat die problemen worden verholpen met een aankomende software-update.
Reacties (0)