Nintendo reageert op de problemen van de Nintendo Switch

13 maart 2017 1 Minuut 0 Reacties
nintendo-switch-retina

Nintendo heeft gereageerd op de problemen rondom de Nintendo Switch, zoals de controller die niet altijd direct reageert na het aansluiten. Mocht je zelf ook problemen tegenkomen, probeer die dan niet meteen zelf op te lossen.

Problemen met de Nintendo Switch

Een groep eigenaars van de Nintendo Switch heeft online laten weten dat de linker Joy-Con-controller van de gameconsole niet altijd reageert wanneer die wel is aangesloten op de console. De Amerikaanse Nintendo-directeur, Reggie Fils-Aime, heeft daar nu op gereageerd en geeft aan dat het bedrijf op de hoogte is en contact houdt met klanten om te bepalen wat de vervolgstappen zullen zijn.

All I can tell you is that we are aware of and have seen some of the reports. We’re asking consumers a lot of questions….we’ll look and see what the next steps are.

Een pr-vertegenwoordiger van het bedrijf heeft daar iets meer over verteld en meldt dat de problemen niet zo vaak voorkomen.

There are no widespread technical problems, and all issues are being handled promptly, including the reports regarding the left Joy-Con Bluetooth connection.

Mocht je zelf ook problemen tegenkomen met je Joy-Con-controllers, dan raden we je aan contact op te zoeken met Nintendo. Probeer het niet zelf op te lossen, want dan raak je je garantie kwijt.

Daarnaast heeft Nintendo laten weten dat er geen speciale usb-type-c-hdmi-combinatiekabel komt die de dock van de console kan vervangen. Het bedrijf vindt dat de dock er ook is ter bescherming van de console.

Reacties (0)