Samenwerking Philips en Bowers & Wilkins
TP Vision en Bowers & Wilkins zijn een meerjarige exclusieve samenwerking overeengekomen om gezamenlijk kwaliteitsproducten te ontwikkelen. Vanzelfsprekend staat de samenwerking volledig in het teken van het combineren van high-end geluid en premium beeld.
Een factor die volgens beide partijen heeft bijgedragen aan deze samenwerking is de lange traditie die beide bedrijven hebben als het gaat om het ontwikkelen van eigen technologieën, met volledige controle over alle stadia van het ontwikkelings- en productieproces. Martijn Smelt, Chief Marketing Officer van TP Vision, over de nieuwe samenwerking;
We hebben als sector veel te lang toegestaan dat geluid het ondergeschoven kindje bleef bij de kwaliteit van tv’s. Die lacune manifesteerde zich nog nadrukkelijker ten opzichte van de hoogwaardige kwaliteit van onze OLED-tv’s. Ik vind het dus fantastisch dat we in Bowers & Wilkins, ’s werelds beste bedrijf op het gebied van geluidskwaliteit, een partner hebben gevonden met wie ons topsegment Philips-tv’s ook wat geluid betreft een unieke topervaring gaat bieden.
Richard Campbell, Chief Revenue Officer bij Bowers & Wilkins;
Deze nieuwe samenwerking met TP Vision betekent een prachtige kans om de normen voor geluidskwaliteit en -prestatie van tv’s opnieuw te definiëren. Dankzij de fenomenale nieuwe Philips-tv’s zal onze vermaarde audiokwaliteit zijn weg vinden naar een nieuw consumentenpubliek dat nu zelf de ongelofelijke luisterervaring kan beleven die alleen wij kunnen bieden: “Sound by Bowers and Wilkins”.
Het eerste resultaat van deze samenwerking kunnen we in september van dit jaar verwachten, tijdens IFA 2018 in Berlijn.
Reacties (1)