De populariteit van de nieuwe 2011 TV series van Philips lijkt namelijk behoorlijk groot. Uit reacties en clicks op verschillende pagina’s met Philips producten en verschillende polls die we de afgelopen maanden gehouden hebben kunnen we concluderen dat steeds meer consumenten een Philips TV verkiezen boven een TV van bijvoorbeeld Samsung of Sony. Ook hebben we Philips zelf om een reactie gevraagd en een woordvoerder wist te melden dat er inderdaad een stijging waar te nemen is in het aantal verkopen in Nederland, al ontbraken de exacte cijfers nog.
Wat brengt Philips in 2011 dat haar (3D) TV’s onderscheidt van de concurrentie? Laten we voorop stellen dat we kwaliteit hoog is, van alle modellen. Daarnaast biedt Philips twee unieke Cinema modellen met een 21:9 beeldverhouding voor een nog betere bioscoopervaring. Ook heeft Philips consumenten met de 2011 series toegang gegeven tot de comfortabelere passieve 3D techniek met de Cinema Gold 3D TV en de 7000 series, naast de actieve 3D techniek in de hogere series. Philips heeft ook aandacht voor de Nederlandse markt met applicaties voor het Smart TV platform die daadwerkelijk op Nederland gericht zijn. Denk aan Uitzending Gemist (ook voor commerciĆ«le omroepen) en Nederlandse Video-on-Demand diensten. Laatste punt is dat Philips achter haar Ambilight techniek blijft staan en dit voor menig consument een zeer aantrekkelijke extra feature is.
We zijn benieuwd; Heb ook jij een Philips TV op het oog als mogelijke opvolger van je huidige TV? En welke van bovenstaande elementen is voor jou van belang geweest voor de keuze voor een Philips (3D) TV? Moet Philips weer gewoon tot de grote merken als Panasonic en Samsung gerekend worden?
Reacties (7)