“Met oprechte spijt hebben we deze moeilijke beslissing moeten maken. Maar, we vinden dat dit uiteindelijk het beste is voor de consument en de kwaliteitsstandaarden die Oppo stelt. Klantenservice en tevredenheid zijn de belangrijkste steunpilaren van Oppo en met de huidige beschikbare resources kunnen we helaas niet voor elke Europeaanse klant klaar staan bij de lancering van de BDP-831. Problemen met taal, verzending en het ontbreken onze mogelijkheid om snel, efficiënt en accuraat ondersteuning te bieden aan onze hooggewaardeerde Europeaanse klanten hebben ons doen bepalen dat we niet kunnen voldoen aan de kwaliteitsstandaarden die van Oppo verwacht worden. We bieden onze excuses aan voor de klanten die van Oppo houden en ons ondersteunen, zeker diegenen die zo lang op de BDP-831 gewacht hebben. We hopen dat we in de toekomst terug kunnen komen met een betere planning en organisatie.”
Erg jammer voor de fans van Oppo dus. Het ziet er niet naar uit dat we snel de zo goed gewaardeerde Blu-ray speler terug gaan zien in de winkels.
Mocht er meer informatie volgen houden we je natuurlijk op de hoogte.
Reacties (0)