Hallo,
Ik heb een Philips televisie 42PFL9632D/10. Dit is een volledig HD-televisie. Ik heb hem echter sinds 2009 maar dat moet volgens mij niet uitmaken.
Het probleem is als volgt. Sinds gisteren ben ik van UPC/Ziggo overgestapt naar de KPN. De reden dat ik overgestapt ben vanaf UPC/Ziggo is dat ik vorig jaar de Horizon box in mijn bezit kreeg en via de HDMI-kabel geen beeld(volledig zwart ook geen geluid) op mijn tv kreeg. Met een scart-kabel had ik echter wel beeld. Nu wil ik uiteraard heel graag genieten van HD-beeld en daar heb ik wel de HDMI-kabel voor nodig. Door UPC en Philips werd ik constant van ‘het kastje naar de muur gestuurd’. Zoals al eerder aangegeven ben ik dus sinds gisteren overgestapt naar KPN maar ook dit biedt geen uitkomst. Via de HDMI nog steeds geen beeld. Ik ben overigens ook in het bezit van Apple tv en een DVD speler waarbij ik weer wel beeld heb via de HDMI-kabel.
Zou het kunnen dat de instellingen van mijn televisie verkeerd staan en ik dat moet aanpassen? Zo ja, op welke instellingen moet ik mijn televisie dan plaatsen? Ik heb overigens de laatste up-date geinstalleerd op mijn televisie.
Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Gr,
Howard (h.vaantje@gmail.com)
Antwoorden (3)