Beste, heb deze morgen De nieuwe Uptates uitgevoerd op ITunes , IPad en IPhone, dan heb ik de IPad aangesloten op ITunes en kreeg altijd bericht dat het paswoord verkeerd is ingevoerd, ik weet zeker dat alles juist was, tot ik het paswoord van mijn aankopen van IPad heb veranderd.
Maar ITunes probleem krijg ik niet opgelost, heb van alles geprobeerd zonder succes, deze mail heb ik dan gekregen van Appel.
hoe kan ik dat oplossen aub,
moest ik weten waar je woont kom ik met mijn Computer, IPad en IPhone tot daar om alles eens op punt te zetten. Ik woon ik Deinze vlak tegen Gent…
lucien.d@telenet.be Mag ik jou email adres.
|
Beste Lucien Dhaene, |
Dank u voor het activeren van twee‑factor‑authenticatie voor uw Apple ID (l•••••@telenet.be). |
Twee‑factor‑authenticatie is een extra beveiligingslaag, ontworpen om ongeautoriseerde toegang tot uw account te voorkomen, en om de foto’s, documenten en andere gegevens die u bij Apple opslaat te beveiligen. |
Wanneer u vanaf nu met uw Apple ID inlogt op een nieuw apparaat of browser, zult u uw identiteit verifiëren aan de hand van uw wachtwoord, en een verificatiecode met zes cijfers wordt naar uw andere apparaten of een vertrouwd telefoonnummer gestuurd. Voor meer informatie, lees de veelgestelde vragen (FAQ). |
Twee‑factor‑authenticatie is geactiveerd op 22 oktober 2015 om 08:21:53 GMT. |
Als u twee‑factor‑authenticatie niet hebt geactiveerd en u denkt dat een ongeautoriseerde gebruiker uw account heeft geopend, gebruik dan onderstaande link om uw oorspronkelijke beveiligingsinstellingen terug te zetten. Deze link is beschikbaar voor een beperkte tijd. |
Schakel twee‑factor‑authenticatie uit |
Met vriendelijke groet, |
Apple Support |
|
Antwoorden (2)