Problemen met Nest Hello
Nest Hello-gebruikers laten van zich horen. Er zijn namelijk problemen met de videodeurbel die nu al maanden spelen. Zo kan het gebeuren dat de deurbel zijn verbinding verliest of dat de notificaties soms seconden later binnenkomen. De problemen houden al maanden aan, maar de laatste tijd neemt het aantal meldingen eigenlijk alleen maar toe. Nest heeft inmiddels bevestigd dat die problemen er zijn. Uiteraard meldt het bedrijf dat er achter de schermen hard wordt gewerkt aan een oplossing, maar helaas is niet duidelijk wanneer die komt.
Ook beloofde Nest dat alle getroffen gebruikers kunnen rekenen op een gratis Nest Aware-abonnement. Dat is een mooie oplossing — ware het niet voor het feit dat Nest inmiddels die post heeft teruggetrokken. Android Police schrijft zelfs dat de pagina uit de Google Cache verdwenen is. Maar gelukkig is er wel een screenshot van gemaakt (zie hieronder). Nest heeft verder ook niet meer direct gereageerd op het probleem, waardoor nu precies onduidelijk is wat nou het probleem veroorzaakt en hoe het probleem wordt opgelost.
Ervaar jij ook problemen met je Nest Hello? Neem dan vooral contact op met de klantenservice en laat hen deze pagina zien.
Reacties (19)