‘Happiness 2.0’ strategie moet van 2012 het jaar van ASUS maken

03 mei 2012 1 Minuut 5 Reacties
Transformer-Pad-Infinity-700

ASUS verwacht veel van 2012 als we kijken naar de tabletmarkt. De fabrikant heeft een speciale 'Hapiness 2.0' strategie uitgedacht die de consument helemaal moet overtuigen om voor ASUS producten te gaan. Dit alles moet bereikt worden middels de lancering van zogenaamde 'Hero' producten als de Padfone en de Transformer Pad Infinity.

De Taiwanese fabrikant liet deze week weten dat er veel van het tweede kwartaal van dit jaar verwacht wordt. De afgelopen kwartalen waren beter dan de kwartalen een jaar eerder en deze trend moet doorgezet worden. Het tweede kwartaal verwacht ASUS dan ook 1.2 miljoen tablets te verkopen. Een aantal elementen die hiervoor moeten gaan zorgen zijn een indrukwekkend design, optimale klantenservice, high-end prestaties qua geluid, camera en touch, en het gebruik van cloud diensten. ASUS wil gaan van de ‘Search of the incredible’ naar ‘Customer happiness’.

Reacties (5)