Beste Wesley,
Ik heb je recensie gelezen over de streamingsdiensten en ik had gehoopt dat je in je recensie zou ingaan op de kwaliteit van de beelden. Ik merk al heel lang, dus al ver voor de coronacrisis, dat de beelden van Netflix niet soepel verlopen, maar schokkerig. Vooral als je over een landschap vliegt. Ook heb ik Prime en daar is het heel duidelijk veel minder. Misschien dat het komt door de manier dat ik mijn apparaten op elkaar heb aangesloten of door de kwaliteit die de streamingdienst, in dit geval Netflix, levert.
Mijn tv, een LG OLED65G6V met softwareversie 05.30,70, is via ARC aangesloten op mijn Marantz AC-receiver SR6013 met firmware 3600-8280-1232-2065 met DTS-versie 3.90.50.54. Beide apparaten zijn via een ethernetkabel aangesloten op de modem en de downloadsnelheid meet ik regelmatig en bedraagt 235-245 Mbs.
De streamingdiensten bekijk ik via mijn Apple TV 4K, tvOS is 13.4.6, die ook aangesloten is op de Marantz. De Apple TV is ook met een ethernetkabel aangesloten op de modem.
Ik hoop dat jij of misschien anderen die dit lezen me kunnen vertellen wat er aan de hand is met die schokkerige beelden. Ligt het aan mijn apparatuur of ligt het bij Netflix?
Antwoorden (4)