Goedemiddag,
na het lezen van verschillende bruikbare Artikelen op deze website is er toch 1 ding wat er niet lukt.
ik kan geen Dolby Atmos ontvangen op mijn receiver als ik een film op de Netflix-app aan het bekijken ben op mijn Tv terwijl ik zeker ben dat de film is voorzien Dolby Atmos.
Gegevens Tv: Sony KD 55X8508C
Gegevens Receiver: Marantz SR5014
Hdmi kabel: Audioquest Pearl
De Hdmi kabel is aangesloten op Hdmi poort 4 ACR op de tv.
Naar de Receiver (e) ACR
Netflix Account: Premium
de geluidsformaten die ik wel kan kiezen op de receiver is:
Stereo
Dolby Audio – Dolby Digital
Dolby Audio – DD + DSur
Multi ch Stereo
Virtual.
als ik dezelfde film bekijk op Netflix via mijn Blu-Ray Speler die via mijn versterker naar de Tv aangesloten zit afspeel heb ik wel Dolby Atmos.
Gegevens Blu-Ray speler: Marantz UD7007.
De Tv en de Receiver zijn voorzien van de laatste update.
De Digitale Audio-Uitgang van de Tv : staat ingesteld op Auto 1 : Uitvoer van gecomprimeerde audio zonder aanpassing.
Het dilemma waar ik mee zit is: Netflix kijken met Dolby Atmos via mijn blu ray speler maar geen 4K of Netflix kijken op mijn tv in 4K en geen Dolby Atmos.
zouden jullie mij verder kunnen helpen.
(ondertussen ben ik ook contact aan het leggen met de helpdesk van Sony)
Antwoorden (6)