SmartFeeder offline, huisdieren lijden honger
Dat meldt de BBC. Verschillende huisdiereigenaren hebben hun frustratie geuit op verschillende plaatsen, waaronder Twitter. Sommige gaven aan dat hun dieren een week zonder eten moesten doorbrengen, terwijl een ander aangaf dat het voedsel in de bak blijft hangen en er niet uit komt. Petnet, de fabrikant achter de SmartFeeder, heeft twee Twitter-accounts. Eentje is al maanden inactief, maar het account voor support heeft wel gereageerd op de klachten en laat weten dat de problemen inmiddels opgelost zouden moeten zijn.
In 2016 verscheen de eerste SmartFeeder van Petnet en dienst opvolger, waar de problemen bij zijn ontstaan, is er sinds 2018. Deze slimme gadget helpt met het voeren van jouw hond of kat. Via de bijbehorende app kun je zelf maaltijden klaarzetten, notificaties ontvangen wanneer het etenstijd is en porties indelen. De SmartFeeder zorgt op het juiste tijdstip voor een maaltijd, ook als je zelf niet thuis bent. Je kunt het apparaat zelfs nieuw honden- of kattenvoer laten bestellen wanneer dit op is, mits er een aangesloten retailer in de buurt zit.
Reacties (0)