iPad Air 2
Vlak voordat de feestdagen wereldwijd beginnen, zien we vaak bedrijven met nieuwe reclames op de proppen komen. Apple deed dat ook en gooide een nieuwe iPad Air 2-reclame online. De slogan van die reclame is ‘Change is in the Air’. In de video zien we een aantal mensen gebruikmaken van iPads en over het algemeen is de boodschap dat de tablet het leven van de gebruikers verbetert – zo zien we onder andere iemand die z’n iPad in z’n motor heeft geïntegreerd. Want niets is zo veilig als een elektronisch apparaat aan je gastank vastmaken.
Verder zien we een projectmanagementteam aan de haal gaan met de iPad Air 2, ontwerpen mensen een object voor een 3D-printer, wordt de iPad gebruikt bij het plaatsen van een tatoeage en ga zo maar door. Ook krijgen een aantal apps de spotlight, waaronder Tayasui Sketches, Post-It Plus, iStopMotion, AutoCAD 360 en Insa’s GIF-ITI Viewer. En omdat Apple vaak indie-muziek gebruik voor z’n reclames, horen we dit keer The Orwells voorbij komen met het nummer Who Needs You – lijkt een beetje een tegenstrijdige boodschap.
De iPad Air 2 is de opvolger van de iPad Air en heeft een scherm van 9,7 inch en een resolutie van 2.048 bij 1.536 pixels. Onder de motorkap zien we de Apple A8X-processor terug, een processor die speciaal voor de iPad Air 2 ontwikkeld is. De chip maakt gebruik van de tweede generatie 64-bit-architectuur. De nieuwe 8 megapixel iSight camera met 1080p video-opnamefunctie aan de achterzijde en de FaceTime HD camera aan de voorzijde bevatten nieuwe technieken die de beeldkwaliteit moeten verbeteren. Lees meer op de productiepagina.
Reacties (0)