Net voor ik van provider veranderde, gebruikte ik mijn ‘oude’ inlog (mailadres) en wachtwoord op mij nieuwe mini-ipad…
Ondertussen ben ik bij een nieuwe provider, heb een nieuwe apple-log in – dus nieuw mail adres én nieuw wachtwoord, maar blijft het ‘oude’ op het scherm erschijnen en zijn verdere ‘updates’ niet mogelijk daar ik hier niet ‘voorbij’ geraak…
Via de apple site, probeerde ik alle ‘tips’ & ‘tricks’ …
Via Herstelmail laten sturen : het ‘oude’ Email-adres bestaat nog wel (voorlopig), maar er wordt geen ‘herstelmail’ van apple op ontvangen daar dit voor hen niet meer bestaat
Via de ‘herstel-vragen’ : Ook het beantwoorden van ‘herstellingsvragen) blokkeert al bij het invulen van mijn geboortedatum (die ik écht nog wel weet)…maar dus ook niet ‘herkent’ wordt…
Wat kan ik nog doen om de IPAD weer hélemaal ‘clean’ te krijgen zoals hij uit de doos gekomen is ?
PLEASE HELP ..
Antwoorden (1)