De iOS-app van Arlo heeft een update gekregen die de bug heeft verholpen. De bug zorgde ervoor dat gebruikers geen slimme apparaten van het merk aan het Apple HomeKit-platform konden toevoegen. De nieuwe versie van de Arlo-app is versie 3.5.1.
De problemen ontstonden begin augustus, aldus website AppleInsider. Wanneer gebruikers de videodeurbel of een beveiligingscamera van Arlo wilden toevoegen aan HomeKit bleef het scherm vastlopen op ‘Requesting HomeKit info’. Vervolgens gebeurde er niets en kon je dus niet verder klikken en geen apparaten toevoegen. Een topic op het Arlo-forum kreeg al snel meer dan 600 reacties met gebruikers wereldwijd die hetzelfde probleem hadden. Heb jij deze bug ook gekregen? Ga even naar de App Store en update de Arlo-app naar versie 3.5.1. Dit zou alle problemen moeten verhelpen. Heb je nog steeds problemen? Dan wordt aangeraden om contact op te nemen met de helpdesk van Arlo.
Ondersteuning voor HomeKit
Begin dit jaar kreeg de Arlo Video Doorbell ondersteuning voor Apple HomeKit. Je kreeg wel toegang tot het platform met je slimme videodeurbel, maar er was geen ondersteuning voor HomeKit Secure Video. Dat lijkt nu ook nog steeds het geval, maar apparaten toevoegen aan het platform van Apple zou nu weer moeten lukken.
Lees ook onze review van de Arlo Video Doorbell.
Reacties (0)