Toshiba wil consumenten enthousiasmeren met TabletMan mascotte

03 december 2012 1 Minuut 3 Reacties
Toshiba-Tabletman

Toshiba heeft tot op heden op het gebied van tablets nog niet heel veel interessants gelanceerd en om dan genoeg consumenten enthousiast te krijgen voor de producten van het bedrijf is lastig. In Europa gooi je er een flinke marketingcampagne tegenaan maar in Azië kun je consumenten ook enthousiast krijgen met een mascotte. Zo heeft Toshiba TabletMan gecreëerd.

Toshiba TabletMan

TabletMan is een creatie van Toshiba die letterlijk uitgerust is met een groot aantal tablets. Het Japanse bedrijf heeft TabletMan losgelaten in de straten van Singapore waar hij veel bekijks trok. Voorbijgangers kunnen de tablets die op TabletMan geplaatst zijn bedienen met als doel een een video- of audioboodschap voor zichzelf in de toekomst te maken. In Singapore is Tabletman al een aardig succes, in ieder geval via de social media, en Toshiba wil de mascotte dan ook introduceren in andere landen over de hele wereld. Kijk dus niet vreemd op als je TabletMan volgend weekend in het plaatselijke winkelcentrum tegenkomt!

Via: Designboom

Reacties (3)