Surface Pro 3 en OneNote in parodie ‘Sexy and I know it’

24 juli 2014 1 Minuut 0 Reacties
Surface-Pro-3-video-click-it

Jezelf op het gebied van hardware onderscheiden van de concurrentie is tegenwoordig al lastig genoeg en dus proberen fabrikanten het verschil te maken in marketing. Soms gaan bedrijven hierin echter een stapje te ver. Neem bijvoorbeeld deze video van Microsoft waarin een parodie op het nummer 'Sexy and i know it' te zien is, ter promotie van de Surface Pro 3 en OneNote.

De Microsoft Surface Pro 3 is het vlaggenschipmodel van het bedrijf uit Redmond en moet de ideale laptopvervanger zijn. Niet alleen door het formaat van 12-inch, de ingebouwde kickstand en het Windows 8.1 Pro-besturingssysteem. Ook de verbeterde stylus en de diepe integratie met OneNote spelen hierbij een belangrijke rol. Met OneNote is het mogelijk al je notities, tekeningen, schetsen, ideeën en media een plek te geven. Een druk op de knop van de stylus opent OneNote automatisch en zorgt er direct voor dat je notities en schetsen in de cloud opgeslagen worden.

In onderstaande commercial staan deze twee elementen centraal. Het is een parodie op het bekende nummer ‘Sexy and i know it’ van LMFAO, met als titel ‘Click it and I note it’. Zeer toepasselijk maar aan de andere kant toch ook zeer opvallend en wellicht over-the-top.

De Microsoft Surface Pro 3 is al in een aantal regio’s te verkrijgen. In Nederland moeten we nog even geduld hebben want de tablet verschijnt hier pas in de tweede helft van augustus. Meer informatie en alle specificaties vind je op de productpagina van de Microsoft Surface Pro 3.

Reacties (0)