Veel bedrijven rusten werknemers uit met een laptop, en als de werknemer veel mobiel werkt ook nog een tablet. Dat is echter niet handig volgens Microsoft en daarom is de Surface Pro 3 volgens het bedrijf uit Redmond ontwikkeld. Microsoft laat vandaag weten dat onder meer Coca Cola, Louis Vuitton en BMW de Surface Pro 3 gaan inzitten in hun organisatie. Het idee is, zoals Microsoft het graag ziet, dat de tablet de laptops in de organisatie gaat vervangen. Jim Scholefield, Chief Technology Officer bij The Coca-Cola Company laat het volgende weten;
The size, scale and complexity of our environment require us to explore best in class technology. With personal productivity platforms converging between PC’s and tablets we want to be able to leverage new form factors to enable our workforce to use devices that are highly mobile, easy to operate and provide the capability of a traditional PC.
Het doel van Microsoft is om meer organisaties te overtuigen van de voordelen van de Surface Pro 3. Zo ziet Microsoft stand-alone tablets, waarvan de iPad het populairst is in het bedrijfsleven, als apparaten waar vooral content mee geconsumeerd worden. Voor productief werken is een apparaat nodig dat ook een laptop kan vervangen. De Surface pro 3 doet dit onder meer door het grote 12-inch scherm, een Intel Core Haswell-processor, een stylus, maximaal 512GB aan opslaggeheugen, keyboard covers en een ingebouwde kickstand.
Alle specificaties en features vind je op de productpagina van de Microsoft Surface Pro 3.
Reacties (0)