De Ster noemt de app een tweede scherm app waarmee je ook aanvullende informatie over een product dat je op TV ziet op kunt vragen of waarmee je testaanvragen kunt doen. Zodra de commercials voorbij zijn blijft de app actief want dan worden “de mooiste, leukste en meest bijzondere commercials van vroeger en nu” getoond. Ster wil hiermee de drempel tussen een commercial en het daadwerkelijk kopen of informatie opvragen van een product verlagen.
Arian Buurman, algemeen directeur Ster:
Ster Extra is uniek voor adverteerders, het biedt hen mogelijkheden om nog efficiënter en effectiever te communiceren. Het is de kans om op een innovatieve manier in contact te komen met de kijker en aan te zetten tot actie. Je maakt direct kennis met de speciale premiums, die alleen op dat moment beschikbaar zijn. Daarnaast biedt de app veel fun rondom reclame. Met Ster Extra duik je in een wereld vol extra’s tijdens Ster-reclameblokken, direct op je tablet.
Meer informatie over de applicatie vind je op sterextra.nl. Hier kun je de app voor Android en iOS ook downloaden.
Reacties (0)