FWD prijsvraag

Table,With,Electronic,Devices,,Laptop,And,Gift,Box,On,Table,

Op deze pagina vind je de nieuwste prijsvraag van FWD en FWD Magazine. Wil je meedoen? Vul dan onderstaand formulier in en lees de voorwaarden.


 

Win één van de geweldige prijzen in onze FWD103 EK-prijzenpot!

Voetballiefhebber of net niet? Met de prijzen die je in deze wedstrijd kunt winnen kun je genieten van het matchverloop op de 55U7NQ ULED Mini-LED-tv van Hisense of net overschakelen naar een ontspannend alternatief. Wat muziek via een Urbanista-hoofdtelefoon die zichzelf oplaadt of in retrostijl in hoge kwaliteit genieten met de Loewe radio.frequency? Dat kan allemaal – als je meedoet met onze wedstrijd. Je maakt dan kans op een van deze drie spectaculaire prijzen!

De officiële tv voor Euro 2024

Zoek je een tv om het EK (en de Olympische Spelen én je games) optimaal te beleven? Dan zit je gebeiteld met de Hisense 55U7NQ ULED Mini-LED TV. Op deze knap high-end tv toont sport geweldig en ervaar je vloeiende actie dankzij de 144-Hz ondersteuning. Ook handig: reflecties worden sterk vermindert dankzij een speciale filter, ideaal voor het kijken tijdens de dag.

Meer zin in een film? Dankzij IMAX Enhanced, Dolby Vision en Filmmaker Mode zie je Hollywood-kaskrakers in een authentieke manier op het 4K-scherm verschijnen, net zoals hoe de regisseur het bedoelde. Dankzij de ULED-technologie van Hisense kun je rekenen op een geweldig contrast en intense kleuren. Het geluid blijft daarbij niet achter, want de 55U7NQ is uitgerust met een krachtig audiosysteem. De kers op de taart is het VIDAA Smart-interface, dat je eenvoudige wijze naar de beste streamingcontent op de bekendste diensten brengt. Het helpt zelfs bij het zoeken naar een bepaalde tv-serie of film, over de verschillende streamingapps heen!

De Urbanista-koptelefoon die je nooit moet laden

Ben je het beu om altijd weer je hoofdtelefoon aan een lader te hangen? Dan is de Urbanista Los Angeles wat je moet hebben. Dankzij een zeer efficiënte Powerfoyle-laag aan de hoofdband, laadt deze draadloze hoofdtelefoon met noise-cancelling automatisch op. Het enige wat het nodig heeft? Licht. Liefst van de zon, maar ook met binnenverlichting wordt de batterij aangevuld.

In goede lichtomstandigheden kun je blijven luisteren en luisteren en luisteren – zonder einde. De bijhorende app vertelt je of je voldoende stroom laadt en hoeveel uren muziek spelen mogelijk is. Neem je even een pauze? Legt de Urbanista Los Angeles op een plek met licht en de accu blijft laden. Echte innovatie dus! Met een krachtig geluid en een effectieve passieve en actieve noise-cancelling kun je de Los Angeles thuis en onderweg gebruiken om naar muziek te luisteren, te gamen of een video mee te pikken – en dat voor vele uren aan een stuk!

Exclusieve designradio van Loewe

Wij vierden recent ons honderdste nummer, maar Loewe is zo eventjes honderd jaar oud! Oorspronkelijk werd het in Berlijn opgericht in 1923 door de gebroeders Loewe. Aanvankelijk heette het Radio Frequenz GmbH, wat meteen aangaf dat het gericht was op de productie van radio’s. Achter de schermen was het bedrijf echter al bezig met het ontwikkelen van televisie, en het geldt dan ook als een echte pionier op dit vlak. Sindsdien zijn er nog veel mijlpalen geweest, incluis het presenteren een van de eerste draagbare tv’s, een hele vroeg kleurentoestel en zelfs een van de eerste televisies met internet ingebouwd. Sinds 1948 is de hoofdzetel gelegen in het Beierse Kronach.

Loewe radio.frequency

Om zijn 100-jarige jubileum te vieren brengt Loewe nu de radio.frequency uit. Met z’n fraaie basaltgrijs stofje en eikenhout afwerking aan de boven- en onderkant is dit een draagbare radio met prachtige looks. Muziek en meer speel je af via de FM/DAB+-radio of stream je via Bluetooth. En dat tot 14 uur lang, zonder nood te hebben aan een stopcontact. Dit prachtig collectiestuk ligt in de winkels voor 199 euro – of kun je winnen door deel te nemen aan de wedstrijd.

Prijsvraag


    Neen, we vragen je niet wie het EK in 2024 gaat winnen. En de vorige keer won Italië in het Wembley Stadium… maar van wie?


    Nieuwsbrieven




     

    Wedstrijdreglement

    Hieronder vind je de actievoorwaarden en spelregels die gelden voor alle prijsvragen van 360 Publishing  B.V. Lees ze goed door en je bent volledig op de hoogte van de regels die gelden.

    Actievoorwaarden en spelregels prijsvragen.
    1. Prijsvragen worden uitgeschreven door 360 Publishing B.V. gevestigd te Beuningen. Op prijsvragen zijn deze actievoorwaarden van toepassing.
    2. Deelname aan prijsvragen is gratis. Deelname vindt plaats wanneer u een email heeft gestuurd met de gevraagde gegevens of, indien van toepassing, een inschrijfformulier hebt ingevuld. Vanaf dat moment maakt u kans om te winnen.
    3. Iedere deelnemer kan maximaal één keer deelnemen aan een prijsvraag.
    4. Deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie bij de deelname aan een prijsvraag.
    5. Deelnemers dienen de Reclame Code Social Media na te leven.
    6. De looptijd van de prijsvraag staat aangegeven in de beschrijving van de prijsvraag.
    7. Om deel te mogen nemen, moet een deelnemer een minimumleeftijd hebben van 16 jaar en woonachtig zijn in Nederland of België. Alle andere deelnemers zijn uitgesloten van deelname.
    8. De trekking van de winnaar geschiedt willekeurig en op onpartijdige wijze.
    9. Winnaars worden binnen 5 werkdagen na sluiten van een prijsvraag persoonlijk geïnformeerd via het emailadres waarmee aan de actie is deelgenomen.
    10. 360 Publishing B.V. kan, naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving, deze actievoorwaarden gedurende de actielooptijd wijzigen of aanpassen, dan wel zonder opgave van reden de prijsvraag wijzigen of aanpassen tenzij dit tot nadeel van de deelnemer leidt.
    11. Over uitslagen wordt niet gecorrespondeerd.
    12. Prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen.
    13. Indien kansspelbelasting moet worden betaald, zal 360 Publishing B.V. hiervoor zorg dragen.
    14. Medewerkers van 360 Publishing B.V. zijn uitgesloten van deelname.
    15. De persoonsgegevens die in het kader van prijsvragen worden verkregen, worden alleen gebruikt door 360 Publishing B.V. en de partij/merk waar 360 Publishing B.V. in de prijsvraag mee samen werkt voor de desbetreffende actie en worden niet verstrekt aan derden.
    16. In de gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien zal een besluit worden genomen door 360 Publishing B.V.
    17. 360 Publishing B.V. handelt met haar acties in overeenstemming met de Gedragscode Promotionele Kansspelen van 1 januari 2014.
    18. Op deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.
    19. Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden kunnen worden uitgesloten van deelname.
    20. Voor vragen en/of klachten kan contact opgenomen worden met de 360 Publishing B.V. per e-mail via ons contactformulier. U ontvangt zo snel als mogelijk via e-mail een reactie.

    Voor het gebruik van persoonlijke data door ons en derden verwijzen we graag naar ons privacybeleid.