Gebruikersprofiel

0
Wesley Akkerman
Lid sinds 10 jaar

In het gebruikersprofiel vind je de laatste 10 gestelde vragen en de laatste 20 gegeven antwoorden van de betreffende gebruiker. Daarnaast toont het getal in de profielfoto het aantal stemmen dat de gebruiker gekregen heeft voor antwoorden. Wil je zelf ook een gebruikersprofiel? Maak dan een account aan.

Wesley Akkerman vragen & antwoorden

Gestelde vragen (0)

Gegeven antwoorden (10)

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
28 april 2020 om 12:10

Hallo George,

Je kunt de Nest Mini gewoon toevoegen zoals je gewend bent via de Google Home-app. Je kiest je eigen huis en selecteert de kamer waar die in staat. Meer hoef je niet te doen. De Nest Mini kan zo op je stemcommando's reageren en heeft verder niets te maken met de Harman. Je kunt zelfs je Philips Hue-lampen ermee aansturen, aangezien de lampen via de cloud aan je Google-account gekoppeld zijn.

Zolang je de Nest Mini niet groepeert in de Google Home-app met je Harman-speaker, zul je je muziek alleen via Harman afspelen. Pas wanneer je speakers samenvoegt tot één groep of wanneer je expliciet aangeeft dat de muziek via de Nest Mini afgespeeld moet worden, zal de Mini als uitvoer gekozen worden.

Antwoord geplaatst bij De multitasking knop?

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
07 januari 2019 om 13:53

Welke knop bedoel je precies? Bij mijn weten zit die knop onderaan het beeld, naast Terug en Home.

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
04 december 2018 om 11:19

Ja hoor, je kunt spelen met de Joy-Con-controller (je moet dan een gooibeweging maken) of in handheldmodus, waarbij je op de Pokémon moet mikken en op de knop drukt.

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
12 juni 2018 om 16:05

Een goed wachtwoord helpt natuurlijk. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat er een versleuteling is geactiveerd (waar beschikbaar). Vergeet ook nooit de standaard wachtwoorden aan te passen. Je kunt je camera ook zo instellen dat die alleen lokaal de beelden uitzendt; hoe dat moet verschilt per camera. Die informatie is vaak op te vragen bij de fabrikant.

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
08 juni 2018 om 12:06

Ik vind persoonlijk de app van EZVIZ gebruiksvriendelijk. De eerste keer dat je de app opstart, kan het even veel informatie zijn -- maar uiteindelijk spreken de opties voor zich. Ik heb zelf ervaring met die app en met de app van Honeywell en heb ze allebei moeiteloos kunnen gebruiken. Ze zijn ook allebei in het Nederlands. Ik ben niet bekend met Dahua-applicaties.

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
19 september 2017 om 12:06

Voor dit soort dingen kun je het beste contact opnemen met de fabrikant (Archos in dit geval) en/ of Google. Heb je al 24 uur gewacht? Misschien lost dat het probleem al op. Probeer morgen nogmaals en lukt het dan weer niet, even contact zoeken met een klantenservice.

Antwoord geplaatst bij Hoe notificaties terug halen?

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
29 mei 2017 om 16:32

Vanaf Android 5.0 Lollipop is het mogelijk voor een paar seconden met je duim om het thuisscherm te drukken (op een lege plek, zonder appsnelkoppelingen). Kies vervolgens voor Widgets en zoek de widget die verwijst naar de instellingen/settings (een soort tandrad). Daarna verschijnt er een snelkoppeling in beeld. Tap daarop en scrol daarna naar beneden voor Notificatielog. Stel die in en daarna krijg je een overzicht te zien van al je notificaties.

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
10 november 2016 om 14:56

Wat wil je precies instellen? Je kunt vaak je vinger op het thuisscherm drukken (op een lege plek op het scherm), waarna er extra opties verschijnen met betrekking tot achtergrond, widgets en meer.

Antwoord geplaatst bij Verificatie fout google play?

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
22 juni 2016 om 11:57

Wellicht heb je een mail van Google gemist in de spammap van je e-mailaccount. Wanneer Google vraagt je iets te verifiëren, dan kan dat meestal door op een link in een e-mail te klikken of op een andere manier op een bericht te reageren.

Antwoord geplaatst bij Huawei toetsenbord werkt niet?

Wesley Akkerman

Wesley Akkerman
19 juni 2016 om 18:33

In dit soort gevallen doe je er goed aan contact op te nemen met de klantenservice van Huawei.

Voor vragen en technische ondersteuning kun je namelijk contact opnemen met hun support center, dagelijks telefonisch te bereiken van 9 tot 17 uur via 0900 1100 888 (lokaal tarief) en/of e-mail: mobile.nl@huawei.com.